پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه و ویدیو خلاصه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی بازگشت سید مهدی رحمتی به مربیگری؟ شرط ۱۲ میلیاردی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس! حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قطعی شد؟ سهمیه المپیک نوشاد عالمیان قطعی شد گزینه پرسپولیسی در راه ملوان | علیپور سرباز می‌شود؟ بازگشت قایدی به استقلال کلید خورد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و اسکاتلند در یورو۲۰۲۴| ژرمن‌ها خوب شروع کردند تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ | اولین جدال گروه مرگ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی | طلایی‌پوشان یک قدم تا فینال و قهرمانی
سرخط خبرها

آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال | فرش‌آرای مشهد به دنبال حفظ ثبات

  • کد خبر: ۱۹۷۵۸۹
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال | فرش‌آرای مشهد به دنبال حفظ ثبات
نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از جمعه ۱۰ آذر آغاز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال پس از ۳ هفته وقفه از روز جمعه، ۱۰ آذر ماه با برگزاری ۷ بازی در شهر‌های مختلف ایران از سر گرفته خواهد شد. فرش‌آرای مشهد نیز از ساعت ۱۶ مهمان سفیرگفتمان تهران خواهد بود.

زردپوشان مشهدی که نیم فصل نخست را با ۲۱ امتیاز و در جایگاه چهارم به پایان رساندند، حالا به دنبال حفظ ثبات و عملکرد خود در نیم فصل دوم، کار خود را از تهران آغاز خواهند کرد.

شاگردان حسن‌زاده در نیم فصل نخست بخش قابل توجهی از امتیازات خانگی خود را از دست دادند، چراکه اگر امتیازات خانگی را به طور کامل کسب می‌کردند شاید در حال حاضر در جایگاه سوم لیگ برتر فوتسال حضور داشتند.

با این وجود فرش‌آرا با ۵ برد، ۶ تساوی و تنها ۲ شکست نیم فصل نخست را به پایان رساند تا با وجود محدودیتی که در بازیکنان و نفرات خود دارد، عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته باشد.

اما در نیم فصل دوم کار به مراتب برای فرش‌آرایی که هنوز خود را در تعطیلات نیم فصل تقویت نکرده سخت‌تر خواهد بود. فرش‌آرا با وجود محدودیتی که در نفرات خود دارد در فصل نقل و انتقالاتی نیم فصل هنوز نتوانسته بازیکنی جذب کند و با همان ترکیب و نفرات نیم فصل نخست به راه خود در لیگ برتر ادامه خواهد داد. با توجه به وجود چهار تا پنج بازیکن سه کارته در فرش‌آرا و مصدومیت‌های احتمالی بازیکنان در نیم فصل دوم، احتمالا تیم حسن‌زاده در ادامه راه با محدودیت بازیکن بیشتری مواجه شود که باید منتظر ماند مدیریت باشگاه فرش‌آرا برای حفظ جایگاه خود در لیگ برتر چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->